از تاریخ 1403/07/18 به مدت 3 روز 60% قیمت این دوره کاهش پیدا می کند و قیمت دوره از 6.500.000 تومان به 2.500.000 تومان می رسد.
ظرفیت این جشنواره 300 نفر می باشد برای پیش ثبت نام فرم را پرکنید.
فرم پیش ثبت نام دوره
با کاملترین پکیج آموزشی سوخت رسانی خودروهای ایرانی بیشتر آشنا شوید…
در دوره سوخت رسانی خودروهای ایرانی چه مطالبی آموزش داده می شود؟
تیم کارخان سعی کرده تا در این دوره هر آن چه برای عیب یابی حرفه ای سیستم سوخت رسانی انژکتوری لازم است را بیان کند تا ضمن بالا بردن مهارت دانشجویان از اتلاف وقت و هزینه در عیب یابی جلوگیری نمایید؛ همچنین این دوره به شما کمک می کند تا عیب یابی کم دردسری در سیستم سوخت رسانی انژکتوری داشته باشید.
مطالب بیان شده در این دوره شامل : مفاهیم پایه سیستم سوخت رسانی انژکتوری، بررسی سنسورها و عملگرهای سیستم سوخت رسانی، عیب یابی به کمک نقشه های سیستم سوخت رسانی، آموزش کار با دستگاه دیاگ و مولتی متر و عیب یابی با کمک آن ها می باشد.
اهداف آموزش
- آشنایی با نحوه عملکرد واستراتژی سیستم سوخت رسانی
- توانایی کار با مولتی متر
- توانایی کار با دستگاه دیاگ
- آشنایی با ایرادات سیستم سوخت رسانی انژکتوری
- عیب یابی اصولی سیستم سوخت رسانی انژکتوری
- کاهش زمان عیب یابی
- آشنایی با تمامی سنسورها و عملگر های سیستم سوخت رسانی
- آشنایی با سیستم های کاهش آلایندگی
- آموزش نکات تعمیراتی خاص
- آموزش تست سیم کشی سیستم سوخت رسانی انژکتوری
- آشنایی با ایسیوهای بکار رفته در خودروهای داخلی
سرفصل های دوره
1-مبانی سیستم سوخت رسانی انژکتوری ویدئو
در این قسمت به معرفی، استراتژی و نحوه عملکرد سیستم سوخت رسانی انژکتوری پرداخته ایم.
2- اصول و روش کار با مولتی متر و مفاهیم پایه ای برق ویدئو
3- آشنایی اولیه با دستگاه دیاگ و بررسی منوهای آن ویدئو
4- نحوه ی عملکرد، تست و عیب یابی سنسورهای سیستم سوخت رسانی انژکتوری ویدئو ویدئو
برای مشاهده بخش های فصل کلیک کنید.
سنسور دور موتور
سنسور میل سوپاپ
سنسور سرعت خودرو
سنسور فشار مطلق مانیفولد (مپ)
سنسور دمای هوای ورودی به موتور
سنسور دمای مایع خنک کننده موتور
سنسور ضربه (ناک)
سنسور اکسیژن
سنسور موقعیت دریچه گاز
5- نحوه ی عملکرد، تست و عیب یابی عملگرهای سیستم سوخت رسانی انژکتوری ویدئو
6- جانمایی قطعات سیستم سوخت رسانی انژکتوری ویدئو
7- تست عملگرهای سیستم سوخت رسانی انژکتوری با دستگاه دیاگ و چراغ تست ویدئو
8- نقشه خوانی سیستم سوخت رسانی انژکتوری و تست سیم کشی به کمک نقشه ویدئو
9- بررسی پارامترهای سیستم سوخت رسانی انژکتوری و عیب یابی با دستگاه دیاگ ویدئو
10- آشنایی با سیستم تایمینگ متغییر سوپاپ ها (CVVT) ویدئو
11- کار با دستگاه مولتی پروب ویدئو
12- روند عیب یابی خودرو انژکتوری ویدئو
13- آموزش کار با دستگاه انژکتور شور ویدئو
14- آموزش دانلود و فلش ایسیو ویدئو
15- انیمیشن های آموزشی ویدئو
16- شناخت ایسیوها ویدئو
17- عیب یابی از تحلیل پارامترها ویدئو
18- عیوب رایج سیستم سوخت رسانی در خودروهای ایرانی ویدئو
19- روند عیب یابی با کدخطا ویدئو
20- روند عیب یابی با علائم عیب ویدئو
21- توربوشارژر ویدئو
22- تعمیر پمپ بنزین ویدئو
23- بررسی عیوب مکانیکی موتور ویدئو
24- بررسی تخصصی قطعات سیستم سوخت رسانی ویدئو
این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟
- توی عیب یابی سیستم سوخت رسانی انژکتوری مشکل دارم!
- دارم از دانشگاه فارق التحصیل میشم اما مباحث رو فقط تئوری بلدم.
- من مکانیک با تجربه ای هستم اما مفاهیم پایه ای سیستم سوخت رسانی رو بلد نیستم.
- با دیاگ فقط بلدم کد خطا بخونم.
- یه سری همکارا میگن با نقشه عیب یابی میکنن، من اصلا نمیدونم چطوری این کار رو میکنن!
- انقدر قطعه عوض کردم و مشکل برطرف نشده، خسته شدم.
- به تعمیرات خودرو علاقه مندم و تازه میخوام شروع به کار کنم.
- بخاطر بلد نبودن عیب یابی اصولی، خیلی از کارها رو رد میکنم.
- هنرجوی رشته مکانیک خودرو هستم و نمیدونم چطوری وارد بازار کار بشم.
- شاگرد مکانیکم و اوستام ازم بیگاری میکشه و بهم کار یاد نمیده.
- خسته شدم از بس کار برگشتی زدم.
- مکانیکی و تعمیر موتور کارِ فرسایشیه و همیشه دست و بالم سیاه میشه، دوست دارم تون آپ کار کنم.
بلافاصله بعد از ثبت نام برای شما یک پیامک ارسال می شود که شامل اطلاعات کاربری شما در آکادمی کارخان می باشد. و می توانید نرم افزار را روی گوشی و کامپیوتر خود نصب کنید و آموزش را شروع کنید.
بله، این دوره توسط یک تیم فنی قوی به سرپرستی مدرس دوره ، مهندس نصیری پشتیبانی شده و به مدت 3 ماه پاسخگوی کلیه سوالات دانشجویان می باشیم.
- دسترسی به مطالب آموزشی در هر زمان و هر مکان.
- صرفه جویی در هزینه و زمان.
- قابلیت تکرار و یادآوری تمامی مطالب
- در دوره های حضوری مباحث تئوری به صورت جداگانه و مطالب عملی و عیب یابی هم به صورت جداگانه تدریس می شود، اما تیم کارخان با تدوین متد جدید آموزشی سعی داشته با تلفیق مباحث تئوری و عملی باعث یادگیری چندین برابری این مباحث شود.
- با استفاده از این روش، در هر نقطه از دنیا که باشید می توانید به بالاترین سطح آموزشی دسترسی داشته باشید.
بله پس از مشاهده کامل دوره شما گواهی حضور در دوره رو از آکادمی کارخان دریافت می کنید.
خیر ما در این دوره حتی نکاتی را آموزش داده ایم که در بخش های عیب یابی سیستم سوخت رسانی و ریمپ هم استفاده می شود که شاید با چندین سال تجربه هم نتوان به این نکات رسید.
بعد از گذراندن این دوره شما می توانید تمامی نسل های ایموبلایزر، که بر روی خودرو های ایرانی نصب شده است را عیب یابی کنید و تعریف کلید تمامی این خودرو ها را انجام دهید.
حسین نصیری دانش آموخته مهندسی تکنولوژی مکانیک خودرو از دانشگاه انقلاب اسلامی تهران است.حسین متولد سال 1376 در شهر زنجان می باشد. او پس از فارغ التحصیلی از هنرستان در رشته مکانیک خودرو توانست با کسب رتبه 1 در کنکور وارد دانشگاه انقلاب اسلامی شده و با معدل عالی از این دانشگاه فارغ التحصیل شود. از جمله فعالیت های شاخص در حین تحصیل او می توان به طراحی و اختراع سوپرشارژر و اینترکولر به شیوه خاص و برای اولین بار در ایران نام برد. حسین نصیری در سال 1397 در مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری خودرو توانست رتبه اول را کسب کند و به عنوان جوان نخبه و نمونه از رئیس جمهور وقت نشان ملی مهارت را دریافت کند. حسین نصیری نماینده ایران در مسابقات جهانی مهارت در سال 2019 در کشور روسیه بوده که بعد از نماینده کشور امارات توانست مقام دوم خاورمیانه را کسب کند.
مهندس حسین نصیری دوره های تخصصی خودرو را در کشور های ژاپن و روسیه گذرانده است. از جمله فعالیت های شاخص او می توان به تدریس در برترین دانشگاه کشور و تالیف چندین کتاب در حوزه خودرو اشاره کرد.
ایشان در حال حاضر علاوه بر تدریس به تعمیرات و عیب یابی تخصصی خودرو های مدرن و هیبرید مشغول است.
تیم کارخان مفتخر است که توانسته از دانش و تجربیات این جوان نخبه برای ایجاد بستری گسترده در حیطه آموزش خودرویی در کنار خود بهره ببرد.