remap
ریمپ
قسمت اول : معرفی ریمپ
قسمت دوم : نمونه ریمپ با دیاگ ویمکس
قسمت سوم : نمونه ریمپ با دستگاه TNM
قسمت چهارم : نمونه ریمپ به روش های مختلف

از تاریخ 1403/08/30 به مدت 3 روز 50% قیمت این دوره کاهش پیدا می کند و قیمت دوره از 8.000.000 تومان به 4.000.000 تومان می رسد.

ظرفیت این جشنواره 300 نفر می باشد برای پیش ثبت نام فرم را پرکنید.

فرم پیش ثبت نام دوره 

با کاملترین پکیج آموزشی ریمپ خودروهای ایرانی بیشتر آشنا شوید…

در  دوره ریمپ چه مطالبی آموزش داده می شود؟

تیم کارخان سعی کرده تا در این دوره، ابتدا شما را با مفاهیم اولیه ریمپ آشنا کند. در ادامه با دو دستگاه پر کاربرد پروگرامر TNM و دیاگ ویمکس به شما آموزش داده ایم که چگونه جداول ECU را با توجه به شرایط خودرو تغییر دهید تا بهترین بازدهی را از موتور خودرو بگیرید و یا ایرادات نرم افزاری ECU ها، خصوصا ECU های جدید که پر از ایرادات ریز و درشت می باشند و اکثر راننده ها را شاکی کرده است به راحتی بر طرف کنید. شما می توانید با حل کردن این مشکلات که حتی نمایندگی ها از برطرف کردن آن عاجزند رضایت مشتری را به صورت کامل به دست آورده و درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

اهداف آموزش

ویدیوی آموزشی

در این دوره چه ایسیوهای آموزش داده شده است؟

 
  • خانواده بوش(M.E.744,ME7.4.5,ME74.9,M7.97,M7.4.4,MP5.5,ME17) :ایسیو های بوش جزو اولین دسته از ایسیو هایی بودند که با اولین خودروهای انژکتوری وارد ایران شدند. یکی از معروفترین آنها ایسیو بوش ME744 با دریچه گاز برقی است که بر روی خودروها با موتور TU5 نصب شده است و عملکرد بسیار خوبی بر روی موتور دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد ایسیو های بوش تعداد جداول بالای آنها و کنترل بالای آنها بر روی عملکرد موتور خودرو می باشد. این ایسیو ها بسیار پتانسیل خوبی برای ریمپ کردن دارند و به خوبی به ریمپ پاسخ میدهند. عملکرد این ایسیو ها به صورت گشتاور محور است و در واقع از مدل های کنترلی بر پایه گشتاور استفاده می کنند تا عملکرد موتور ها را تحت کنترل بگیرد.
  • خانواده زیمنس(پراید، تیبا، EF7، XU7، TU5، CIX و L90):این ایسیو ها یکی از پر استفاده ترین ایسوهای ایران می باشد. ایسیو های زیمنس با اینکه ساختار ساده‌ای دارند، اما بسیار عملکرد خوبی بر روی موتور دارند و تقریبا بر روی تمامی خودروهای ایرانی در یک دوره مشخص نصب شده اند. ایسیو های زیمنس همگی از نوع دریچه گاز سیمی هستند و این یک مزیت عملکردی برای آنها حساب میشود.ایسیو زیمنس در انواع شبکه بندی های مختلفی وجود دارند که بر حسب پیشرفته بودن برد و شبکه مالتی پلکسی که همراه آنها برای خودرو استفاده شده است تقسیم بندی می شود که در این دوره تمامی این شبکه‌های مختلف به صورت جداگانه و روی خودرو های متنوع آموزش داده شده است.
  • خانواده ساژم و والئو(S2000-PL4-J34-J35):از نظر میزان مراجعه خودروها برای ریمپ، خودروهای سایپا و والئو معمولاً در دسته سوم قرار دارد. این ایسیو ها معمولاً بر روی خودروهای قدیمی تر و با مدل پایین تر مشاهده می‌شود، به همین دلیل ساختار ساده تری دارند. در دوره ریمپ تمامی خانواده‌های ساژمS200 و والئو های PL4 و J34 و J35 به شما آموزش داده شده است.
  • خانواده  SSAT اس ست (Pride، XU7،NOFLASH،FLASH):ایسیو های  SSAT به واسطه ساختار نو فلش و جدیدتری که نسبت به ایسیو زیمنس دارند و دردسرهایی که موقع دانلود برای ریمپ کار ها درست کرده اند در بازار ایسیو ها، ترسناک شناخته می‌شوند. در این دوره، ریمپ تمامی خانواده ایسیوهای SSAT هم از نوع فلش دار و هم از نوع  نو فلش را برای شما ارائه کرده‌ایم.
  • خانواده Easy U ایزیو (Easy u 2.5 /TU5):این دسته از ایسیو ها توسط شرکت کروز تولید شده است و از سال های ۹۵ تا به امروز بر روی خودرو ها استفاده شده است این سیلوها مدل پیشرفته میباشند که ساختار و عملکرد ایشان دارند و در واقع به صورت ساده تریسی های زیمنس ای هستند که دریچه گاز برقی دارند ایسیو بر روی خودروهای با موتور پیشرفته‌تر ایران خودرو نصب شد و این اواخر بر روی خودروی کوییک نیز استفاده شده است
  • خانواده غرب استیل(MAW):این دسته از ایسیو ها توسط شرکت کروز تولید شده است و از سال ۹۵ تا به امروز بر روی خودرو استفاده می شود. ایسیو غرب استیل از دریچه گاز برقی بهره می برد. این ایسیوها بر روی موتورهای پیشرفته‌تر ایران خودرو نصب شده و این اواخر بر روی خودروی کوییک نیز استفاده شده است.
  • خانواده LZNF:ایسیو های LZNF جز اون دسته از ایسیو ها هستند که با پراید های یورو ۴ وارد بازار شدند و از همان ابتدا عملکرد بدی داشتند. این ایسیو ها جایگزین زیمنس شدند ولی به دلیل عملکرد بدشان  برای مدت محدودی از آنها استفاده شد و سپس مجدداً جای خود را به ایسیوهای زیمنس دادند.
  • ایسیوهای جدید(S2-EZU-عظام -EZU-Kesens): این ایسیوها جدیدا برروی محصولات ایرانخودرو و سایپا عرضه شده است. و آموزش کامل ریمپ آنها در دوره قرار دارد.

این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟

  • کار تنظیم موتور انجام می دهم و می خواهم ریمپ را به صورت تخصصی یاد بگیرم.
  • دانشجو رشته مکانیک خودرو هستم و می خواهم در آینده یک کار با پرستیژ و پردرآمد داشته باشم.
  • دارم از دانشگاه فارق التحصیل می شم ولی دوست ندارم کار سنگین تعمیراتی انجام بدم.
  • می خوام یه شغل با سرمایه اولیه کم داشته باشم.
  • با دامپ آماده ریمپ می زنم ولی دوست دارم خودم ایسیو رو برنامه ریزی کنم.
  • در کنار کار اصلیم، ریمپ انجام می دم ولی خروجی مد نظرم رو از ریمپ نمی تونم بگیرم.
  • یه سری ایراد ها بهم مراجعه می کنه که فقط با ریمپ بر طرف می شه.
  • از شاگردی خسته شدم و دوست دارم توی یه مرکز تعمیرگاهی به صورت درصدی مشغول به کار بشم.
  • ریمپ الان روی بورس و درآمد خیلی زیادی داره و نمی خوام این موقعیت رو از دست بدم.
  • الان کار ریمپ انجام میدم ولی حین کار خیلی به مشکل خوردم و خسارت دادم.
سوالات متداول

 

بلافاصله بعد از ثبت نام برای شما یک پیامک ارسال می شود که شامل اطلاعات کاربری شما در آکادمی کارخان می باشد. و می توانید نرم افزار را  روی گوشی و کامپیوتر خود نصب کنید و آموزش را شروع کنید.

 

بله، این دوره توسط یک تیم فنی قوی به سرپرستی مدرس دوره ، دکتر طهرانی پشتیبانی شده و به مدت 3 ماه پاسخگوی کلیه سوالات دانشجویان می باشیم.

 

  1. دسترسی به مطالب آموزشی در هر زمان و هر مکان.
  2. صرفه جویی در هزینه و زمان.
  3. قابلیت تکرار و یادآوری تمامی مطالب
  4. در دوره های حضوری ریمپ به دلیل تنوع زیاد ایسیو ها، معمولا مطالب فراموش می شود و یادگیری به صورت کامل انجام نمی پذیرد اما تیم کارخان با تدوین متد جدید آموزشی سعی داشته تا این مطالب به سادگی هر چه تمام تر بیان شود. با در دست داشتن همیشگی فیلم ها هیچ نکته ای برای ریمپ خودرو را فراموش نمی کنید.
  5. با استفاده از این روش، در هر نقطه از دنیا که باشید می توانید به بالاترین سطح آموزشی دسترسی داشته باشید.
 

 

بله پس از مشاهده کامل دوره شما گواهی حضور در دوره رو از آکادمی کارخان دریافت می کنید.

 

خیر ما در این دوره حتی نکاتی را آموزش داده ایم که در بخش های عیب یابی سیستم سوخت رسانی و ریمپ هم استفاده می شود که شاید با چندین سال تجربه هم نتوان به این نکات رسید.

بعد از گذراندن این دوره شما می توانید تمامی نسل های ایموبلایزر، که بر روی خودرو های ایرانی نصب شده است را عیب یابی کنید و تعریف کلید تمامی این خودرو ها را انجام دهید.

بیوگرافی دکتر سعید طهرانی

دکتر سعید طهرانی دانش آموخته دکترای مکانیک گرایش قوای محرکه از دانشگاه علم و صنعت است. سعید متولد سال 1376 در شهر تهران می باشد. او پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در رشته ریاضی توانست با کسب رتبه203 در کنکور، وارد دانشگاه علم و صنعت شده و این مقطع را با معدل عالی به پایان برساند. وی مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه تربیت مدرس و رشته مکانیک سیالات گذرانده است. از جمله فعالیت های شاخص او در بخش ریمپ و تیونینگ، قهرمانی مسابقات اتومبیل رانی سرعت کشور در سال 97 در پیست آزادی می باشد وی در این مسابقات عضو تیم نمسیس 27 بوده است. سعید عضو تیم سپهر در پروژه ساخت اولین خودروی خورشیدی داخلی بوده و سمت مشاور را در تیم طراحی ایسیو ملی دارد.

از تاریخ 1403/08/30 به مدت 3 روز 50% قیمت این دوره کاهش پیدا می کند و قیمت دوره از 8.000.000 تومان به 4.000.000 تومان می رسد.

ظرفیت این جشنواره 300 نفر می باشد برای پیش ثبت نام فرم را پرکنید.

فرم پیش ثبت نام دوره