از تاریخ 1403/07/11 به مدت 3 روز 50% قیمت این دوره کاهش پیدا می کند و قیمت دوره از 11.000.000 تومان به 5.500.000 تومان می رسد.
ظرفیت این جشنواره 300 نفر می باشد برای پیش ثبت نام فرم را پرکنید.
فرم پیش ثبت نام دوره
با کاملترین پکیج آموزشی ریمپ پیشرفته با نرم افزار وینولز WinOLS بیشتر آشنا شوید…
در دوره ریمپ با نرم افزار WinOLS چه مطالبی آموزش داده می شود؟
در این دوره تمامی مواردی که برای ریمپ خودروهای مختلف نیاز دارید را از صفر تا صد آموزش می بینید. ابتدا مفاهیم پایه مانند ناک، نسبت هوا به سوخت، آوانس جرقه و … به صورت کاملا جزئی آموزش داده شده، سپس با تمامی ایسیوهای خودروهای ایرانی، چینی و هیوندای کیا و محیط های مختلف نرم افزاز WinOLS و نحوه کار با آن ها آشنا می شوید. در ادامه نحوه کار به صورت اصولی با تجهیزات تخصصی ریمپ مانند داینو، واید بند، ناک دیتکتور، درگی و … را آموزش داده ایم. از این بخش به بعد ریمپ تمام ایسیو های ایرانی، چینی و هیوندای کیا را به صورت جداگانه و تک به تک آموزش می بینید. مهم ترین موضوع، ریمپ بر روی خودرو می باشد که در بخش بعدی ریمپ روی خودروهای ایرانی، چینی، هیوندای کیا، لوازمی و حتی توربو را هم آموزش داده ایم. در انتها تمامی مشکلات مرتبط با ایسیو های مختلف مانند : میس فایر، خطای کاذب سنسورها، تنظیم نبودن دورآرام، تنظیم نبودن دمای آب و … و همچنین مواردی همچون هارد کات آف، کات آف رگباری، پاپ اند بنگ و بک فایر و… را کاملا اصولی آموزش می بینید.
اهداف آموزش
- آشنایی با مفاهیم پایه ریمپ (ناک، آوانس جرقه، نسبت هوا به سوخت، MBT، الگوریتم های کنترل ایسیو و ...)
- آشنایی با انواع ECU خودروهای ایرانی، چینی و هیوندای کیا
- آشنایی با نرم افزار وینولز
- دسترسی به تمامی جداول صحیح ECU ها
- آشنایی با تجهیزات تخصصی ریمپ
- نحوه کار اصولی با دستگاه داینو
- نحوه کار اصولی با سنسور درگی
- نحوه کار اصولی با سنسور واید بند
- توانایی انجام ریمپ اصولی تمامی ECU های خودروهای ایرانی
- توانایی انجام ریمپ اصولی تمامی ECU های خودروهای چینی
- توانایی انجام ریمپ اصولی تمامی ECU های خودروهای هیوندای و کیا پلاک ملی
- توانایی انجام ریمپ اصولی ECU های خودروهای توربو
- توانایی انجام ریمپ اصولی ECU های خودروهای لوازمی
- توانایی برطرف کردن ایرادت ذاتی ECU های مختلف
- توانایی انجام ریمپ کاهش مصرف سوخت
- توانایی انجام ریمپ بک فایر و پاپ اند بنگ برای تمامی ECU های مختلف
- توانایی حذف کد خطا برای تمامی ECU های مختلف (سنسور میل سوپاپ، سنسور کیلومتر، دمای آب و ...)
- توانایی تنظیم دور آرام برای تمامی ECU ها
- توانایی انجام ریمپ هارد کات آف و کات آف رگباری برای تمامی ECU های مختلف
- توانایی برطرف کردن خطای میس فایر برای ECU های مختلف
- توانایی تنظیم کلیه پارامترهای خودرو با توجه به درخواست مشتری
- توانایی تحلیل جداول با توجه به محور ها و استخراج ایراد های که بخاطر اشتباهات در جداول به وجود می آید.
- توانایی تحلیل جداول و به دست آوردن الگوریتم تغییر جداول ( الگو سازی )
- توانایی عیب یابی خودرو با توجه به نحوه الگوریتم کنترلی ایسیو ( مثال : دستور پاشش و پارامتر های تاثیر گذار در آن)
ویدیوی آموزشی
1- مفاهیم پایه ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
برای این که بتوانید ریمپ اصولی انجام دهید، باید با مفاهیم پایه به خوبی آشنا باشید. در این بخش تمامی مواردی را که نیاز دارید، آموزش می بینید. مفاهیمی همچون ناک، آوانس جرقه، مفهوم نسبت هوا به سوخت و ... را یاد می گیرید.
2- شناسایی ایسیوها ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
اولین گام در ریمپ کردن، شناسایی ایسیو می باشد. تا زمانی که ایسیو خودروهای مختلف را نشناسید به هیچ عنوان نمیتوانید روی خودرو ریمپ انجام دهید. در این بخش با ایسیو تمام خودروهای ایرانی، چینی و هیوندای کیا آشنا می شوید.
3- آشنایی با نرم افزار وینولز WinOLS ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
در این بخش با نرم افزار وینولز به صورت کامل آشنا می شوید. ابتدا آموزش میبینید که با محیط های مختلف وینولز کار کنید؛ در ادامه نحوه استخراج جداول، محوریابی، آدرس دهی، مقایسه کردن و حتی کار با نرم افزار ECM تیتانیوم و -EDITOR010 را هم آموزش می بینید.
4- تنظیمات دامپ ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
بعد از این که با محیط های مختلف نرم افزار های وینولز، ECM تیتانیوم و -EDITOR010 آشنا شدید، باید چکسام گیری دستی، پسورد گذاری و تغییرات کالیبراسیون ایسیوهای مختلف را آموزش ببینید. در این بخش تمامی این موارد را به صورت جداگانه آموزش دادیم.
5- کار با تجهیزات تخصصی ریمپ ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
تجهیزاتی تخصصی ریمپ به شما این قابلیت را می دهد تا بهترین توان و گشتاور را در بهنیه ترین نسبت سوخت به هوا از موتور بگیرید. ما در این بخش کار با تمامی تجهیزات تخصصی ریمپ یعنی داینو، واید بند، EGT، درگی و حتی ناک دیتکتور را به شما آموزش دادیم تا با خیال راحت ریمپ اصولی انجام دهید.
6- ریمپ ایسیوهای خودروهای ایرانی ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
ریمپ تمامی ایسیوهای خودروهای ایرانی را در این بخش به صورت جداگانه آموزش می بینید. ریمپ تمام ایسیوهای خانواده های : BOSCH، SIEMENS، SAGEM، VALEO، IPCO، SSAT، EZU، EASY U، LZNF، MAW، KESENSE، AECS، S2 و EZAM را آموزش دادیم.
7- ریمپ ایسیوهای خودروهای چینی ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
طیف گسترده ای از خودروهای چینی وارد کشور ما شده که تمام این خودروها مشکلات ذاتی فراوانی دارند. در این بخش ریمپ تمام ایسیوهای خودروهای چینی را آموزش میبینید و به راحتی می توانید مشکلات آنها را برطرف کنید. تک به تک ایسیوهای خانواده های : BOSCH، DELPHI و MAGNET MARRELI را به صورت جداگانه ریمپ کردیم.
8- ریمپ ایسیوهای خودروهای هیوندای کیا ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
برخلاف تصور اکثر افراد جامعه، خودروهای هیوندای کیا هم، نیاز به ریمپ کردن دارند. در این بخش تمام ایسیوهایی که بر روی خودروهای هیوندای کیا پلاک ملی هستند را به صورت جداگانه ریمپ کردیم. ریمپ ایسیوهای خانواده های : SIEMENS و DELPHI را در این بخش آموزش می بینید.
9- ریمپ ایسیوهای خودروهای توربو ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
ریمپ خودروهای توربو اصول خاص خودش را دارد، علاوه بر این موضوع دستگاه های پروگرامر ایرانی هم توانایی ریمپ خودروهای توربو را ندارد. ما با نرم افزار وینولز ریمپ ایسیوهای بوش ME749-TC، ME17 پلاستیکی،MED17 و AECS EF7 TC و KESENSE SHAHIN و ایسیوهای دلفی MT 62.1، MT 80 را به صورت جداگانه آموزش دادیم.
10- ریمپ ایسیوهای خودروهای لوازمی ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
برای ریمپ کردن خودروهایی لوازمی ابتدا باید لیست تمامی قطعات افترمارکتی که روی خودرو بسته شده را داشته باشید و بعد متناسب با آن ها، خودرو را ریمپ کنید. در این بخش تمامی این قطعات را معرفی کردیم و ریمپ خودروهای لوازمی : بوش ME744، زیمنس TU5 و زیمنس XU7 را جداگانه آموزش دادیم.
11- ریمپ روی خودرو ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
ریمپ کردن روی خودرو چالش های خاص خودش را دارد و ممکن است اتفاقاتی که انتظارش را ندارید، رخ دهد. ما تمامی مشکلاتی که ممکن است در حین ریمپ کردن روی خودروهای ایرانی، چینی و هیوندای کیا برای شما اتفاق بیفتد را روی خودرو به شما آموزش دادیم.
12- حذف کدهای خطا ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
خیلی از اوقات چراغ چک به اشتباه روشن می شود و حتی در بعضی از موارد باعث ایجاد مشکل در عملکرد عادی خودرو می شود؛ در چنین مواردی کد خطا باید از حافظه ایسیو به صورت کامل حذف شود. در این بخش حذف کد خطا کاذب خودروهای ایرانی، چینی و هیوندای کیا را آموزش دادیم.
13- تنظیم دمای آب ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
ممکن است به دلایل مختلفی مانند : سلامت موتور، شرایط آب و هوایی و... دمای کارکرد فن خنک کننده موتور و یا ترموستات الکترونیکی، نیاز به تنظیم داشته باشد. در این بخش تنظیم دمای عملکردی قطعات بالا را به صورت کامل آموزش دادیم.
14- تنظیم دور آرام ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
با بالا رفتن عمر مفید موتور، اویل پمپ نمیتواند به خوبی روغن را پمپاژ کند و چراغ روغن پشت آمپر روشن می شود، علاوه بر این مورد در خودروهای لوازمی به دلیل تغییر قطعات، دور آرام موتور نیاز به تنظیم دارد. در این بخش تنظیم دور آرام موتور را به صورت کامل آموزش می بینید.
15- تنظیم CUT OFF ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
بعضی از مالکان خودرو درخواست تغییر دور CUT OFF و بالا بردن دور موتور را در این حالت دارند. تنظیم کردن CUT OFF هر ایسیو روش خاص خودش را دارد که در این بخش آموزش می بینید.
16- برداشتن محدودیت سرعت ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
محدودیت سرعت در بعضی از ایسیوها باعث می شود که هیچ وقت خودرو به سرعت نهایی خودش نرسد و این موضوع باعث نارضایتی مالکان خودرو می شود. در این بخش برداشتن محدودیت سرعت را آموزش می بینید.
17- حذف کامل سنسور اکسیژن ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
خودروهایی که کاتالیست کانورتور آن ها به دلیل فرسوده شدن، تخلیه شده و یا خودروهای لوازمی که از هدرز استفاده می کنند، سنسور اکسیژن آن ها باید حذف شود. در این بخش روش حذف سنسور اکسیژن ایسیوهای مختلف را آموزش می بینید.
18- حذف کامل سنسور میل سوپاپ ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
گاهی اوقات روشن شدن چراغ چک در پشت آمپر به دلیل خطای سنسور میل سوپاپ می باشد. یکی از روش هایی که میتوان تشخیص داد که ایراد از سنسور میل سوپاپ است یا دلایل دیگری مثل تایمینگ سوپاپ ها، حذف کامل این سنسور می باشد. در صورتی که با حذف سنسور، مشکل برطرف شد، مشخص می شود که سنسور خراب بوده.
19- حذف کامل سنسور کیلومتر ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
یکی از مشکلات خانواده ایسیوهای زیمنس خطای سنسور کیلومتر و در نتیجه آن، گاز نخوردن خودرو می باشد، در این حالت دور موتور از 3000 بالاتر نمیرود. اگر با حذف کامل سنسور کیلومتر مشکل خودرو برطرف شد میتوانید از خرابی این سنسور اطمینان حاصل کنید.
20- بیکد کردن ایسیو ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
برای روشن کردن ایسیو توسط تستر ایسیو بدون سیستم ایموبلایزر و یا در مواقع اضطراری برای اعزام خودروی خاموش به تعمیرگاه، لازم است که ایسیو بیکد شود. در این بخش روش بیکد کردن ایسیو های مختلف را به صورت کامل آموزش دادیم.
21- پاپ اند بنگ و بک فایر ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
پاپ اند بنگ و بک فایر یکی از قابلیت هایی است که نسل جوان تر جامعه به شدت به آن ها علاقه دارند و در حال حاضر دستگاه های پروگرامر ایرانی قابلیت اجرای این موارد روی خودرو را ندارند. در این بخش آموزش می بینید که به کمک نرم افزار وینولز این قابلیت ها را روی خودرو بگذارید.نآب
22- هارد کات آف ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
دقیقا هارد CUT OFF هم شبیه به پاپ اند بنگ و بک فایر می باشد و دستگاه های پروگرامر ایرانی قابلیت اجرا این مورد بر روی خودرو را ندارند و باید از نرم افزار وینولز برای اجرا این قابلیت کمک بگیرید. در این بخش هارد CUT OFF گذاشتن روی خودروهای مختلف را آموزش می بینید.
23- لانچ کنترل ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
کات آف موتور در هر دنده با دنده ی دیگر تفاوت دارد. به عنوان مثال کات آف در بعضی از ایسیو ها در حالت خلاص بسیار پایین تر از حالتی است که خودرو در دنده می باشد، به این حالت لانچ کنترل گفته می شود. در این بخش به صورت کامل تنظیم لانچ کنترل را آموزش دادیم.
24- میس فایر ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
ایسیو خودرو احتراق ناقص یا همان میس فایر را از روی دور موتور تشخیص می دهد و در اصل مرجع تشخیص میس فایر، دور موتور است. در این بخش آموزش می بینید که مرجع دور موتور مشخصی که باعث می شود تا ایسیو خطای میس فایر را تشخیص دهد چگونه از محاسبات ایسیو حذف کنید.
25- تنظیم دمای تغییر سوخت گاز خودروی دوگانه سوز ویدئو
برای توضیحات بیشتر کلیک کنید.
در ایسیو زیمنس بایفویل (دوگانه سوز شرکتی) برای تغییر سوخت از حالت بنزین به گاز یک دمای مشخص وجود دارد و تا دمای آب به آن دمای مشخص شده نرسد، اجازه تغییر سوخت از بنزین به گاز را نمی دهد. شما می تواند به کمک نرم افزار وینولز این دما را تغییر دهد تا تغییر سوخت در دمای پایین تری انجام شود.
در این دوره چه ایسیوهای آموزش داده شده است؟
1- ایسیو های خانواده بوش (BOSCH):
- ME7.4.4
- ME7.4.5
- ME7.4.9 -TC
- ME7.4.9-PT
- ME7.4.9-NG
- ME17- TU5
- ME17-EF7
- M7.4.4
- MP5.2
- MP7.3
- M7.9.7.1-Zamyad
- ME7-ARIO
- ME7- BRILLIANCE
- ME7.9.7-MVM
- M7.9.7-MVM
- M7.8-MVM
- ME17-CHINA
- ME17-TC
- MED17
- ME7.8.8-MVM
- ME7.8.8-H30CROSS
2- ایسیو های خانواده زیمنس (SIEMENS):
- SIEMENS EF7
- SIEMENS TU5
- SIEMENS TIBA
- SIEMENS PRIDE
- SIEMENS XU7
- SIEMENS XUP
- SIEMENS L90
- SIEMENS HYUNDAI & KIA SIM 2K-341
- SIEMENS RIO
3- ایسیو های خانواده ساژم و والئو (SAGEM & VALEO):
- SAGEM S2000-10
- SAGEM S2000-3F
- SAGEM S3000 2L
- SAGEM S3000 1.6L
- VALEO PL4
- VALEO J34
- VALEO J35
4- ایسیو های خانواده دلفی (DELPHI):
- DELPHI MT 22U
- DELPHI MT 22.1
- DELPHI MT 22.3
- DELPHI MT 62.1
- DELPHI MT 80
- DELPHI MT 38
- DELPHI MT 86
5- ایسیو های خانواده اس ست(SSAT):
- SSAT XU7
- SSAT TU5
- SSAT KESENSE QUICK & SAINA
6- ایسیو های خانواده EZU & Easy U:
- EZU TU5
- EZU EF7
- EZU SAINA
- EASY U TU5
- EASY U EF7
- EASY U QUICK
7- ایسیو های خانواده غرب استیل (MAW):
- MAW TU5
- SSAT TU5
- MAW TU3
8- ایسیو های خانواده کسنس (KESENSE):
- KESENSE TU5
- KESENSE SAINA
- KESENSE SHAHIN
- KESENSE SHAHIN PLUS-EC5
9- ایسیو های خانواده LZNF:
- LZNF PRIDE
- LZNF TIBA & QUICK & SAINA
10- ایسیو های خانواده AECS:
- AECS XUP
- AECS EF7-TC
11- ایسیو های خانواده عظام (EZAM):
- EZAM SB-16
- EZAM SB-13
12- ایسیو های خانواده مگنتی مارلی (MAGNETI MARELLI):
- MAGNETI MARELLI X22
13- ایسیو های خانواده ایپکو صقا (IPCO):
- IPCO ECI - I16
14- ایسیو های خانواده S2:
- S2 EF7
این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟
- ریمپ با دستگاه های پروگرامر ایرانی انجام می دهم و میخواهم ریمپ با نرم افزار WinOLS را یاد بگیرم.
- ریمپ خودروهای ایرانی را انجام میدهم و میخواهم ریمپ خودروهای چینی و هیوندای کیا هم انجام دهم.
- ریمپ خودروهای لوازمی را میخوام انجام دهم.
- با دستگاه های پروگرامر ایرانی نمیتوانم خودوهای توربو را ریمپ کنم ولی میخواهم با نرم افزار WinOLS روی این خودروها کار کنم.
- میخواهم نحوه ی کار اصولی با تجهیزات تخصصی مثل داینو و واید بند را آموزش ببینم.
- با دستگاه های پروگرامر ایرانی توانایی انجام کارهایی مثل هارد کات و برطرف کردن میس فایر را ندارم ولی میخواهم با نرم افزار WinOLS این موارد را هم انجام دهم.
- از کار کردن با دستگاه های پروگرامر ایرانی خسته شدم و میخواهم نرم افزار WinOLS را یاد بگیرم تا خودم تمام جداول را به صورت اصولی استخراج کنم.
- درآمدم از ریمپ کمه، میخواهم با یادگیری نرم افزار WinOLS درآمدم را افزایش بدهم.
- همیشه باید صبر کنم تا دستگاه های پروگرامر ایرانی جداول ایسیوهای جدید را بدهند. ولی با نرم افزار وینولز دیگر این دغدغه را نخواهم داشت.
- قصد مهاجرت دارم و میخوام که با یک نرم افزار جهانی روی ریمپ خودروهای روز دنیا کار کنم و از لحاظ درآمدی به مشکل نخورم و میدونم که وینولز یک نرم افزار جهانی هست که همه جای دنیا به کارم می آید.
بعد از گذراندن این دوره شما می توانید تمام ایسیوهای خودروهای ایرانی، چینی، هیوندای کیا، توربوهای ایرانی و چینی و لوازمی را بدون مشکل ریمپ کنید، و از این کار درآمد بالایی کسب کنید.
بله، پیش نیاز این دوره آشنایی با سیستم سوخت رسانی انژکتوری و علاوه بر آن انجام ریمپ با دستگاه های پروگرامر ایرانی می باشد.
خیر، ولی میتوان گفت این دوره مخصوص کسانی است که میخواهند به صورت حرفه ای ریمپ را انجام دهند. ما این مورد را از صفر تا صد به صورت کامل به شما آموزش دادیم.
- دسترسی به تمامی مطالب آموزشی در هر زمان و هر مکان.
- صرفه جویی در هزینه و زمان.
- قابلیت تکرار و یادآوری تمامی مطالب
- در دوره های حضوری ریمپ به دلیل تنوع زیاد ایسیو ها، معمولا مطالب فراموش می شود و یادگیری به صورت کامل انجام نمی پذیرد اما تیم کارخان با تدوین متد جدید آموزشی سعی داشته تا این مطالب به سادگی هر چه تمام تر بیان شود. با در دست داشتن همیشگی فیلم ها هیچ نکته ای برای ریمپ خودرو را فراموش نمی کنید.
- با استفاده از این روش، در هر نقطه از دنیا که باشید می توانید به بالاترین سطح آموزشی دسترسی داشته باشید.
- در دوره های حضوری به دلیل تایم کوتاه دوره، امکان آموزش تمام ایسیوها به صورت جداگانه وجود ندارد ولی ما در این دوره تمام ایسیو هایی که در بالا به آن ها اشاره شده است را تک به تک متناسب با موتور همان خودرو به شما آموزش دادیم.
- در دروره های حضوری امکان ریمپ بر روی خودرو وجود ندارد و تعداد خودرو ها محدود است اما در دوره ریمپ با وینولز کارخان خودرو های زنده به صورت کامل فیلم برداری شدن و همه نکات آن ها آموزش داده شده است.
بلافاصله بعد از ثبت نام برای شما یک پیامک ارسال می شود که شامل اطلاعات کاربری شما در آکادمی کارخان می باشد. و می توانید نرم افزار را روی گوشی و کامپیوتر خود نصب کنید و آموزش را شروع کنید.
مدرس این دوره دکتر سعید طهرانی از نخبگان دانشگاه علم و صنعت و یکی از برترین ریمپ کاران خودرو های مسابقه ای که سابقه قهرمانی در مسابقات کشوری اتومبیلرانی را دارد می باشد. ایشان دوره های تخصصی ریمپ و تیونینگ را در کشورهای مختلفی مانند استرالیا و ایتالیا گذرانده اند .
بله، این دوره توسط یک تیم فنی قوی به سرپرستی مدرس دوره ، دکتر طهرانی پشتیبانی شده و به مدت 3 ماه پاسخگوی کلیه سوالات دانشجویان می باشیم.
بله، پس از مشاهده بیش از 50 درصد دوره، گواهی حضور در دوره را از آکادمی کارخان دریافت می کنید.
دکتر سعید طهرانی دانش آموخته دکترای مکانیک گرایش قوای محرکه از دانشگاه علم و صنعت است. سعید متولد سال 1376 در شهر تهران می باشد. او پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در رشته ریاضی توانست با کسب رتبه203 در کنکور، وارد دانشگاه علم و صنعت شده و این مقطع را با معدل عالی به پایان برساند. وی مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه تربیت مدرس و رشته مکانیک سیالات گذرانده است. از جمله فعالیت های شاخص او در بخش ریمپ و تیونینگ، قهرمانی مسابقات اتومبیل رانی سرعت کشور در سال 97 در پیست آزادی می باشد وی در این مسابقات عضو تیم نمسیس 27 بوده است. سعید عضو تیم سپهر در پروژه ساخت اولین خودروی خورشیدی داخلی بوده و سمت مشاور را در تیم طراحی ایسیو ملی دارد.