بنر_مینی_دوره_گیربکس_دستی_ایرانی_4
قسمت اول : مسیر انتقال نیرو در گیربکس پراید
قسمت دوم: عیب یابی شفت خروجی گیربکس 206
قسمت سوم: اهرم بندی تعویض دنده
قسمت چهارم: عملکرد سیستم سنکرونیزه گیربکس ال 90

از تاریخ 1403/08/30 به مدت 3 روز 50% قیمت این دوره کاهش پیدا می کند و قیمت دوره از 7.500.000 تومان به 3.750.000 تومان می رسد.

ظرفیت این جشنواره 300 نفر می باشد برای پیش ثبت نام فرم را پرکنید.

فرم پیش ثبت نام دوره 

با کاملترین پکیج آموزشی تعمیر گیربکس دستی خودروهای ایرانی بیشتر آشنا شوید…

در دوره تعمیر گیربکس دستی خودروهای ایرانی چه مطالبی آموزش داده می شود؟

ما (تیم کارخان) سعی کردیم در این دوره نکات آکادمیک و علمی، به همراه نکات تعمیراتی و تجربی را در یک بسته آموزشی جمع آوری کنیم. در ابتدا به نحوه عملکرد گیربکس و آموزش مبانی آن پرداختیم. بعد از آن چهار گیربکس پر کاربرد در محصولات ایرانی را از صفر تا صد به شما آموزش داده ایم. گیربکس پژو (BE)، گیربکس پژو 206 (MA5)، گیربکس خانواده پراید و گیربکس L90. منظورمان از صفر تا صد یعنی از ابتدا بازدید های روی خودرو برای هر گیربکس و نکات پیاده و سوار کردن آن، دمونتاژ گیربکس روی میزکار و نحوه عملکرد، معرفی و عیب یابی تک تک قطعات گیربکس، مونتاژ اصولی و عیوب رایج هر کدام از گیربکس ها را اشاره کرده ایم. در انتهای دوره هم به عنوان نمونه برای تعویض دیسک و صفحه و سرویس گیربکس به صورت زنده دیسک و صفحه ی خودرو سمند را تعویض کرده ایم و همه ی نکات لازم که یک تعمیرکار باید رعایت کند را آموزش داده ایم.

اهداف آموزش

سرفصل های دوره

این دوره برای چه کسانی توصیه می شود؟

  • کار تعمیر گیربکس دستی انجام میدم ولی توی عیب یابی مشکل دارم. مخصوصا عیب یابی از روی صدا.
  • شاگرد مکانیک ام ولی اوستام همه نکته ها رو بهم نمیگه دوست دارم خودم گیربکس جمع کنم.
  • مکانیکم ولی فقط گیربکس رو از روی خودرو پیاده و سوار میکنم، خودم گیربکس رو بازو بست و تعمیر نمیکنم و گیربکس رو میسپارم به کسی که تخصصی داره تعمیر میکنه.
  • مکانیکم  و خودمم گیربکس رو تعمیر میکنم ولی فکر میکنم هنوزم احتیاج دارم آموزش ببینم تا بتونم کار با کیفیت تری تحویل مشتری بدم.
  • تراشکارم ولی نیاز دارم تعمیر گیربکس ام بلد باشم تا متوجه بشم ایراد از کار مکانیک بوده یا کاری که من انجام دادم.
  • کارشناسی خودرو انجام میدم ولی تو زمینه کارشناسی فنی گیربکس مشکل دارم.
  • می خوام یه شغل حرفه ای با سرمایه اولیه کم داشته باشم.
  • توی تعمیرگاهم می خوام یه شاخه کاری جدید اضافه کنم تا درآمد بیشتری داشته باشم.
سوالات متداول

بعد از گذراندن این دوره شما می توانید گیربکس پژو (BE)، پژو 206 (MA5)، خانواده پراید و L90 را که بر روی خیلی از خودرو های ایرانی نصب شده است به روش اصولی تعمیر کنید. همچنین تعویض دیسک و صفحه و سرویس های مربوط به آن را انجام دهید.

 

خیر ما در این دوره  نکاتی را آموزش داده ایم که ممکن است فردی با 10 سال تجربه تعمیر گیربکس هم این موارد را بلد نباشد. چه بسا در گذشته دانشجویان با تجربه ای داشته ایم که بعد از تهیه دوره های دیگر و مشاهده آن ها، به ما اعلام کرده اند که موارد جدیدی را یاد گرفته اند که در طول چند سال فعالیت به آن ها برخورد نکرده اند یا اگر برخورد کرده اند با این ظرافت به موضوع دقت نکرده اند و نکته ی آن عیب را متوجه نشده اند.

 

  1. دسترسی به مطالب آموزشی در هر زمان و هر مکان.
  2. صرفه جویی در هزینه و زمان.
  3. قابلیت تکرار و یادآوری تمامی مطالب.
  4. در دوره های حضوری گیربکس معمولا همه افراد تمامی مطالب را درک نمی کنند و بدلیل کمبود وقت گیربکس ها بصورت کامل باز و بست و عیب یابی نمی شوند. اما تیم کارخان با تدوین متد جدید آموزشی سعی داشته تا این مطالب به سادگی هر چه تمام تر بیان شود. با در دست داشتن همیشگی فیلم ها هیچ نکته ای در مبحث تعمیر گیربکس را فراموش نمی کنید.
  5. با استفاده از این روش، در هر نقطه از دنیا که باشید می توانید به بالاترین سطح آموزشی دسترسی داشته باشید.
  6. امکان آپدیت مطالب و اضافه شدن موضوعات به دوره وجود دارد.
  7. هدف اصلی آموزش یادگیری نکات طلایی و کلیدی هست که یک مکانیک به آن ها نیاز دارد. پس در دوره غیر حضوری میتوانید چندین بار این نکات را مشاهده کنید تا کامل ملکه ذهنتان شود ولی در دوره حضوری بنا به شرایطی که وجود دارد امکان تکرار نکات وجود ندارد.

 

بلافاصله بعد از ثبت نام برای شما یک پیامک ارسال می شود که شامل اطلاعات کاربری شما در آکادمی کارخان می باشد. و می توانید نرم افزار را  روی گوشی و کامپیوتر خود نصب کنید و آموزش را شروع کنید.

 

مدرس این دوره مهندس مهدی چرمی می باشد که در این دوره تمامی تجربیات خود را، در زمینه تعمیرات گیربکس به شما منتقل کرده است. ایشان تجربه 23 ساله در تعمیر خودرو های مختلف، تالیف چندین جلد کتاب و تدریس در سازمان های مختلف و دانشگاه های فنی را در کارنامه خود دارد.  

 

بله، این دوره توسط یک تیم فنی قوی به سرپرستی مدرس دوره ، مهندس چرمی پشتیبانی شده و به مدت 3 ماه پاسخگوی کلیه سوالات دانشجویان می باشیم.

 

 

بله پس از مشاهده کامل دوره شما گواهی حضور در دوره رو از آکادمی کارخان دریافت می کنید.

بیوگرافی مهندس مهدی چرمی
  • سابقه 22 سال فعالیت در زمینه تعمیرات محصوالات ایران خودرو، سایپا، گروه بهمن، هیوندا، کیا، تویوتا، کرمان موتور، مدیران خودرو، فولکس واگن، بنز و ب ام و 
  • سابقه تدریس دروس تخصصی تئوری و کارگاهی مقطع کاردانی و کارشناسی مکانیک خودرو در دانشکده فنی و حرفه ای واحد پسران زنجان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان بمدت 3 سال و واحد ضیاءآباد
  • سازمان فنی و حرفه ای زنجان  و آموزشگاه فنی آزاد کاوه تیونینگ صنعت
  • تالیف کتاب اصول کارکرد موتورهای دبلیو شکل کمپانی بوگاتی و بنتلی
  • تالیف کتاب تکنولوژی های نوین موتور در صنعت خودرو
  • سابقه مربیگری مسابقات ملی مهارت در رشته فناوری خودرو و کسب مدال طلای کشوری مسابقات ملی مهارت 1391
  • سابقه تدریس در همایش بزرگ گیربکس های اتوماتیک تهران برگزار شده توسط گروه آموزشی پویاپدید
  • سابقه برگزاری همایش همگانی رایگان تکنولوژی های پیشرفته خودروهای هیوندای و کیا در مرکز فنی و حرفه ای زنجان
  • سابقه برگزاری همایش گیربکس های اتوماتیک در مرکز فنی و حرفه ای زنجان با همکاری گروه مهندسی ایران دیاگ
  • سابقه برگزاری پنل آموزشی خودروهای هیبریدی با همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای و اداره آموزش فنی و حرفه ای زنجان
  • سابقه تدریس مبحث موتور 602 برای کارکنان شرکت رینگ خودرو پارس
  • سابقه برگزاری دوره های تخصصی گیربکس های اتوماتیک در آموزشگاه های پویاپدید و جدید مکانیک
  • سابقه آزمونگری سازمان فنی و حرفه ای در المپیاد ملی مهارت استانی زنجان و مکانیک و برق درجه دو 

از تاریخ 1403/08/30 به مدت 3 روز 50% قیمت این دوره کاهش پیدا می کند و قیمت دوره از 7.500.000 تومان به 3.750.000 تومان می رسد.

ظرفیت این جشنواره 300 نفر می باشد برای پیش ثبت نام فرم را پرکنید.

فرم پیش ثبت نام دوره